Mini - MBA :: Faculty of Commerce and Accountancy :: จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Bachelor of Industrial Technology :: Electronics and Telecommunication Engineering :: มหาวิทยาศรีปทุม
Diploma of Aircraft Instrument Maintenance :: ศูนย์ฝึกการบินพลเรือนแห่งประเทศไทย
Math - Science - Art :: โรงเรียนเทพศิรินทร์
ตำแหน่งงานปัจจุบัน
Managing Director of Service Professional Co.,Ltd
วิทยากรรับเชิญหลายสถาบัน
ที่ปรึกษา Asia Steel Factory Enterprise Co.,Ltd.
ที่ปรึกษา Prompt E.I.S. Co.,Ltd. Healthprose pharmacy http://buyambienonlineeasy.com/
ประสบการณ์ทำงาน
Customer Service & Network Engineer ที่ Shin Satellite PCL.
Customer Service Manager บ. Chevalier (Thailand)
Contact Center Manager บ. Advanced Contact Center (AIS Call Center)
Customer Service Manager บ. Federal Express (FedEx)
ประสบการณ์การบรรยาย
Customer Service Part
- Service Mind the key of success
- Service Excellence Improvement
- Communication for Service Excellence
- Customer Complaint Handling
- Service Strategy Management
- CRM & CEM
Human Improvement Part
- Team Building for perfect Team
- Change Attitude for success company
- Communication Improvement for Excellence Company
- Train the Trainer
- Power of Presentation
- Selling with Service Mind
- People Management for Team Leader
- Key Success for Leadership
- Coaching Skill
- Systematic Problem Solving and Decision Making (SPSDM)
- การสร้างสัมพันธ์ที่ดีในองค์กร
- Change Management for Key Person
- The power of Positive Attitude
ผลงาน
ตัวอย่างองค์กรที่เรียนเชิญอาจารย์ไปบรรยาย...
AIS
ธนาคารกสิกรไทย
ไทยพาณิชย์ สามัคคีประกันภัย
Nestle (Thai)
Samsung Thailand Co.,Ltd.
ภัทรประกันภัย
NECTEC
BTS
ธนายง
ส.ว.ท.ช. กระทรวงวิทยาศาสตร์
CAT Telecom
กรมเศรษฐกิจการคลัง กระทรวงการคลัง
Sony Device
Ricoh
บุญถาวร
Standard Chartered
Phillip Electronic
Hitachi Construction
DHL
DHL Excel Supply Chain
Nissan South East Asia
เซรามิคอุตสากรรมไทย (SCG Group)
PTT (ปตท.)
Yamaha
Betagro
HOYA
Central Retail (CRC Group)
Siemens
Honda group
กลุ่มโรงพยาบาลกรุงเทพ
ADIDAS
TIPCO
Surapol Food
บริษัทในเครือสหพัฒน์ฯ
Nikon (Thailand)
D Land Group
Pfizer ฯลฯ